Tänään on 17.10.2018 20:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16.05.2012 21:52 
Poissa
möyrii puruissa

Mulla on ihan semmonen perus muovikuppi, jossa on vähän niin kuin portaat että hiiri ylettyy syömään... Hyväks oon havainnu eikä hiirineidit sitä mitenkään hautaa... Eikä ollu mikään kalliskaan, olisko ollu 1e :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.05.2012 22:18 
Poissa
sukii turkkiaan

Mä itse en käytä ruokakippoja yhdelläkään hiirellä, nakkaan ruuat suoraan puruihin josta sitten ruokansa kaivelevat :) Kyllä hiiret yleensä pääsevät ruokakipolle ilman portaitakin, ja muutenkaan en mitään muovista pidä hiirillä, niillä kun voi iskeä muovinjyrsimisinto jossain vaiheessa ;) Eipä ole mukavaa katseltavaa kun hiiri alkaa kärsiä syömistään muovinpaloista. Minulla on yhden yön aikana kerran syöty muovisesta ruokakupista osa, ja 2 hiirtä siitä sairastui ja jouduin lopettamaan. Sen jälkeen en minkäänlaisia kippoja ole käyttänyt, toimivat usein vain vessana niillä. :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.05.2012 13:18 
Poissa
möyrii puruissa

^Meilläkään ei ole ruokakuppia käytössä, ihan surutta nakkaan ruoat alusmatskuihin. Kaivaminen on kivaa (ja helppoa/halpaa) aktiviteettia. :)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia