Tänään on 24.03.2019 17:12

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.04.2009 18:38 
Poissa
nudisti

Kuvat: 11
Heh, mulle kävi niin hassusti, et sieltä tuli sähköpostia että lähettäisinkö mun osoitteen että ne vois toimittaa sen näytteen. Laitoin kyllä kaikki osoitteet ja sun muut mitä vaadittiin kohtiin, joten luulen että luulivat että olin kirjoittanut osoitteeni väärin kun tämä mun osoite on mikä on :D ei hemmetti.. No ehkä ens viikolla tulee :P

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.04.2009 20:32 
Poissa
Täti Sininen

Mulla kans ei muka ollut koko osoitetta... Väittäisin, että niillä on toimimaton lomake.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.04.2009 20:45 
Poissa
nakertaa pellettiä

Tä. En mää vaan saanut sähköpostia. Kai. Laitoinkohan muuten ees sähköpostiosoitettakaan siihen. Ja jos laitoin, niin minkäköhän sähköpostin...? :tööt:

:ihanaa:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.04.2009 0:26 
Poissa
hyvä perusväri

Nöyhdät tuli postissa ja äitini kysyi:"Mitähän h**metin hamppuja sä oot tilaillu?" :hihi:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.04.2009 8:49 
Poissa
nukahtaa juoksupyörään

Juu ei kyllä muakaan vakuuttanu ja on liian kallis kokeilla omilla hevosilla ku se alotus maksaa niin paljon. Mulla on ollu nyt turvepatja ja se on toiminu hyvin.Ihan niinku kutteri toimii hiirillä hyvin :hammas:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.12.2009 17:31 
Poissa
möyrii puruissa

Siis tätähän käytetään usein hevosilla juuri sen pölyttömyytensä vuoksi, ei imukykynsä vuoksi ;) Harvat tallit jotka suomessa käyttävät, kehuvat kyllä tuotetta, sitä en ole huomannut kysyä, käyttääkö ne jotain sen alla -siis jotain imukykyisempää kuten turvetta tms. ja tuota "heinää" sitten just patjana. Mutta kehuttua tavaraa se kyllä on ainakin hevospiireissä ollut.

Joko on tehty kokeiluja? Meillä olisi tota töissä melko halvalla ostettavissa, mietin että kannattaako laittaa rahaa, töissä sitä käytetään pupuilla ja toimii. Mutta miten onnistuu esimerkiksi hiirien kaivuutöiden, pysyykö yhtään kasassa tunneleiden rakentelua ajatellen?

Entäs toi haisupuoli?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2010 22:29 
Poissa
hiiriviirahtanut

Parhaaksi hiirten "hajusiepoksi" on osoittautunut seos: Vapon ( muutkin toki käy) puupellettiä noin 1,5 litraa smarttiin ja loput purua, heinää, sanomalehtisilppua jne...

Pelletti imee mahdottoman hyvin hajut eikä muuten hiiret haise...
Pelletin voi kuivattamisen jälkeen purun kanssa polttaa tulisijassa tai kesällä kompostoida jos siihen on mahdollisuus.

Idea edelliseen tuli pojaltani joka käyttää puupellettiä kissan hiekkalaatikossa ja käytetty jäte poltetaan vuolukiviuunissa..kätevää.. ;)

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Uusi kuivike!
ViestiLähetetty: 11.09.2015 11:41 
Poissa
totutuksessa

Kuvat: 1
Mä olen siirtynyt käyttämään tätä pellavaa ja paperisilpun yhdistelmää hiirillä pölyttömyytensä vuoksi. Tykkään vaikkei ei imukyvyltään olekaan purun luokkaa, mutta se ei haittaa, kun ei tartte ite olla siivotessa ihan tukossa. Olen miettinyt, että lisäisin hieman turvetta tuohon, niin pitäisi hajuja pikkusen paremmin.

Vielä kun marsuille keksin vaihtoehtoisen kuivikkeen purun sijalle, niin pääsisin siitä vitsauksesta kokonaan eroon.

Profiili Oma albumi  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia