Tänään on 20.09.2018 7:19

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.03.2008 18:26 
Poissa
kurkkaa kotikoloon

Mun mielestä vääntö tästä aiheesta kuuluu tänne, eikä niihin ketjuihin.

Asiaan; koska alunperin lähdettiin sille linjalle, että parisuhdevolinat eivät kuulu turhautumisketjuun, niin mun mielestä se on silloin aivan oikein, että myös lapsi-/vauvapulinoille pitää olla omansa, ja se on nyt tuonne ilmestynytkin :hammas:

Mennyt vaan vähän mun mielestä turhan pitkälle vääntö siitä, mistä saa keskustella ja mistä ei. Kaiken lisäksi vielä sekin, että mitkä aiheet ovat sallittuja missäkin ketjussa. Esim menee sekaisin parisuhdeVOLINAT, ja ihastumishehkutukset.

Seuraavaksi saa varmaan perustaa oman ketjunsa taloudellisista ongelmista kärsiville, sairastelijoille, alle 18-vuotiaille, sinkuille, naimisissa oleville ja muille siltä väliltä, kasvissyöjille ym ym. Tavallaan se olis ihan hyväkin, ettei tarvitse lukea mitään sellaista, mikä ei kiinnosta. Ei tarvitse etsiä sieltä joukosta niitä kiinnostavia aiheita, kun ne löytyy kätevästi omasta ketjustaan. Mutta olisko tämä sitten enää HIIRIfoorumi?

Vähän tuntuu jo siltä, että melkein kaikki (kiinnostavat) aiheet ovat kiellettyjä tai sitten niihin suhtaudutaan nihkeästi, joten mä olen todennut, että parempi olla tuon yleisen pulinan osalta vain taustalla lukemassa. Jos nyt sattuu kiinnostamaan kenellä on tänään nuhaa, minkä elokuvan kukin katsoi viimeksi, tai paljonko tilillä on rahaa.

Toisaalta kannattaisin kyllä sitä, että koko yleinen keskustelualue poistetaan, ja käydään ne sekalaiset lätinät kukin jollain muulla palstalla. Tästä kun ei näköjään päästä minkäänlaiseen kompromissiin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 18:47 
Poissa
puree tuomaria

Mua ei henk.koht. haittaa vaikka olisikin miljoona ei-hiiriin liittyvää ketjua kunhan niissä kaikenkaikkeaan on edes jotain järjen hiventä. Kuten esim. se "Top 3 paikkakunnat!?" oli jo ehkä pikkuisen liikaa... :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 19:18 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
Se on ihan kiva voida keskustella muiden hiiristien kanssa muustakin kuin hiiristä, siksi OT-alue. Voi vaihtaa mielipiteitä samanhenkisten kanssa toisiinkin elämänalueisiin liittyvistä aiheista. Jos ei käyttäjät ole mihinkään ikinä tyytyväisiä, niin mitenkään pakollinen OT-alue ei ole, voin sen myös poistaa :sädekehä:

"Täällä ei saa puhua odotuksesta/vauvoista/lapsista!" -volisijoilta on kumma kyllä jäänyt huomaamatta, että aiheisiin liittyneitä pitkiä ja aktiivisia ketjuja on ollut aiemminkin...

Kaikkiin ketjuihin pitäisi osata kirjoittaa tervettä järkeä käyttäen. Jos ihmissuhdeketju menee siihen, että vatvotaan omat, perheenjäsenten ja tuttavien mielenterveysongelmat, niin jossain on itsekritiikki pettänyt. Jos tuo lapsikeskustelu menee tuotosten värivertailuiksi ja niiden syiden pohdinnoiksi, niin sama juttu. Hiirifoorumin moderaattorit ovat sitoutuneet moderoimaan _hiirikeskustelupalstaa_, mutta joutuvat "työn puolesta" lukemaan kaikenlaisia keskusteluja - ja ihan kaikkeen ei näiden foorumin työntekijöiden pinnan keston voi edellyttää venyvän ;) Siinä vaiheessa kun mitta tulee täyteen, niin joku raja vedetään jonnekin. Onko sitä mitan täyttymistä kerta toisensa jälkeen PAKKO kokeilla..? Itsekritiikkiä, kiitos.

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 20:59 
Poissa
vaihtaa karvaa

Toisaalta, onko kaikkien eri aiheiden oltava omissa ketjuissaan? Kuoleeko siihen, jos ketjussa sivutaan toistakin aihealuetta, ja joutuu lukemaan jostain mikä ei kiinnosta?

Henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut muiden ruumiinerityksestä ( :roll: ), pitäisiköhän niiden raportoinnille olla oma ketju? NOT.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 22:14 
Poissa
puree tuomaria

Williams kirjoitti:
Toisaalta, onko kaikkien eri aiheiden oltava omissa ketjuissaan? Kuoleeko siihen, jos ketjussa sivutaan toistakin aihealuetta, ja joutuu lukemaan jostain mikä ei kiinnosta?

Onhan siinä tietty sekin etu, että ketjut eivät kasva satasivuisiksi samantien, kun keskustelu ei lähde samantien rönsyilemään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 22:56 
Poissa
vaihtaa karvaa

...mutta silloin sen kiinnostavan ketjun joutusi kaivamaan miljoonan ei-niin-kiinnostavan joukosta ;)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 23:14 
Poissa
hyvä tyyppi

Onks niinko kaikkee hei pakko niinko lukea? Jos jokin aihe ei miellytä ni silmät kiinni ;)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.03.2008 23:30 
Poissa
Täti Sininen

Valvojien olis vähän niinkuin pakko seurata kaikkia ketjuja. Se olis se idea...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2008 7:06 
Poissa
Got the point?

Mua ei henk.koht kiinnostais välttämättä toisten parisuhteet, pettämiset ja tekemiset ja silti luen nuo ketjut jos siellä saattaisi olla moderoitavaa.

Mulla on vain yksi toive: pysytään asiallisuuksissa ;) Tämä on kuitenkin Hiirifoorumi, niitä volinafoorumeita on pilvin pimein netissä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2008 12:48 
itse "eihiiristinä" on mukavaa, että on erillaisia keskusteluita :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2008 13:34 
Poissa
karkaa näyttelymatkalla

Mihinkäs muuten sitten luokitellaan höpinä parisuhteesta,johon kuuluu myös lapsi/odotus?
Aloitetaanko ukon osalta parisuhdehöpinöissä ja jatketaan lausetta ipanahöpinöissä, kun aletaan lapsesta puhua? :hihi:

*muoks*
Ja sitten, kun täällä jo oli shoppailupulina, niin eikö tuo tilataan internetistä ois kuulunut lähinnä sinne, eikä omaksi keskustelukseen?

Ja mitäs jos mä oisin vaikka ostamassa/ostanut esim. vaikka vavvanvaunut, kerronko mä siitä shoppailupulinassa, vaiko lapsipulinassa?

vitsivitsi :häippäsy:

Nää vaan ihan esimerkkeinä siitä, että normaalissa elämässä on vaikea eritellä asioita vain yhteen kategoriaan kuuluvaksi.

Viimeksi muokannut miuku päivämäärä 21.03.2008 13:42, muokattu yhteensä 3 kertaa

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2008 13:39 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
:roll:

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2008 15:41 
Poissa
genetiikkaguru

Ihan oikeasti, ei se järjen käyttö voi olla niin hankalaa! Ei myöskään se, että vähän miettii mitä kirjoittaa. Katan mainitsemat eritteet on hyvä esimerkki siitä, mitä ei oikeasti tarvitse raportoida kellekään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2008 22:43 
Yleinen keskustelu ja muut eläimet osion sais mun puolesta poistaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2008 22:45 
Poissa
black widow

^Ehdottomasti ei ainakaan muut eläimet-osiota. Kyllä siitäkin hyötyä on ollut varmaan muillekin kuin minulle. :jees:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia