Tänään on 26.04.2019 14:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2008 22:53 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
maarit kirjoitti:
Yleinen keskustelu ja muut eläimet osion sais mun puolesta poistaa.

No mutta missä sinä sitten kirjoittelisit? ;)

Profiili Oma albumi  

ViestiLähetetty: 22.03.2008 23:02 
KatiJ kirjoitti:
Seuraavaksi saa varmaan perustaa oman ketjunsa taloudellisista ongelmista kärsiville, sairastelijoille, alle 18-vuotiaille, sinkuille, naimisissa oleville ja muille siltä väliltä, kasvissyöjille ym ym.

Nii ja koska kävit vessassa ketju. :reps: Tää on nykyään kaikkea muuta kun hiirifoorumi.Mun mielestä esim. kesyrottafoorumi on pysynyt tosi asiallisena kun sielä ei ole yleistä höpinä osioo ollenkaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.03.2008 23:52 
Poissa
vaihtaa karvaa

Mutta maarit, sinähän tunnut kirjoittelun määrän perusteella viihtyvän tuolla yleiselläkin puolella ;)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2008 2:25 
Poissa
black widow

Mä luulen, että ihmisillä on kuitenkin se valinnan vapaus; että lukeeko OOTEE-osiota vai ei. Eihän sitä ole pakko lukea lainkaan jos se ottaa pattiin. ;)

Mä kyllä viihdyn tällä foorumilla hyvin. :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2008 21:37 
Williams kirjoitti:
Mutta maarit, sinähän tunnut kirjoittelun määrän perusteella viihtyvän tuolla yleiselläkin puolella ;)

No miten sen nyt ottaa. :kahjo:
Tasapuolisuuden nimissä pitäs perustaa ketju myös lapsettomille. :hullu:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2008 22:01 
Poissa
puree tuomaria

Catituksen kirjoitti:
^Ehdottomasti ei ainakaan muut eläimet-osiota. Kyllä siitäkin hyötyä on ollut varmaan muillekin kuin minulle. :jees:

Nimenomaan. Minulle on ainakin ollut monesti suunnaton apu. Itse omistan muitakin jyrsijöitä, mutta käyn vain tällä foorumilla. Niinpä olen ihan nobody kaikissa muissa piireissä. -Ja sen kyllä huomaa jos erehtyy jollain muulla foorumilla kysymään yhtään mitään. :viheltely: Oon jo yhden moraalisaarnan saanut kun olen mennyt rotilla teettämään poikasia. Eihän niin saa katsos tehdä kuin kokeneet kasvattajat!

Siispä olen äärimmäisen onnellinen että täällä on keskustelua myös gerbiileistä, rotista, hamstereista, kaneista... jne.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 0:53 
Poissa
rakentaa pesää

Mielestäni näistä OT-topikkien aiheista ja sisällöistä on noussut käsittämätön poru, tämä on kuitenkin hiirifoorumi. Minun puolestani täällä saa olla muut eläimet osio ja yleinen keskustelukin on ok, kunhan ihmiset käyttävät jotain itsekritiikkiä topikkeja avatessaan ja niihin kirjoittessaan, jos tämä on liian vaikeaa voidaan ne mielestäni poistaa. Joka aiheelle ei ole tarpeen tehdä omaa topikkia yleisen keskustelun puolella, koska netti on täynnä foorumeja vaikkapa häistä, vauvoista tai parisuhdeongelmista. Pidetään tämä hiirifoorumina, jossa on lisäksi mahdollisuus keskustella muista lemmikeistä ja yleisistä asioista hyvän maun rajoissa. Toimitaan itsekukin niin, että kaikkien on mukava käydä täällä jatkossakin, jooko?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 7:42 
Poissa
vaihtaa karvaa

Olen itse sitä mieltä, että lapsettomuus on sen verran henkilökohtainen asia (samoin kuin mielenterveysongelmat ja muutoinkin terveys), että itse en haluaisi keskustella niistä foorumilla, jossa ei olla kovinkaan anonyymejä. Googletapa lapsettomuus foorumi, pitäisi löytyä sopivaa keskustelua.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 7:49 
Poissa
Got the point?

Foorumeja on netti pullollaan ja siksikin puollan ajatusta siitä että tämä on vain hiirifoorumi ja volinat vaikka voimahaliin :jees:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 11:44 
Poissa
Täti Sininen

Silkki kirjoitti:
Mielestäni näistä OT-topikkien aiheista ja sisällöistä on noussut käsittämätön poru, tämä on kuitenkin hiirifoorumi. Minun puolestani täällä saa olla muut eläimet osio ja yleinen keskustelukin on ok, kunhan ihmiset käyttävät jotain itsekritiikkiä topikkeja avatessaan ja niihin kirjoittessaan, jos tämä on liian vaikeaa voidaan ne mielestäni poistaa. Joka aiheelle ei ole tarpeen tehdä omaa topikkia yleisen keskustelun puolella, koska netti on täynnä foorumeja vaikkapa häistä, vauvoista tai parisuhdeongelmista. Pidetään tämä hiirifoorumina, jossa on lisäksi mahdollisuus keskustella muista lemmikeistä ja yleisistä asioista hyvän maun rajoissa. Toimitaan itsekukin niin, että kaikkien on mukava käydä täällä jatkossakin, jooko?

KANNATAN! Olisi tosi kiva, jos kaikilla olisi sen verran älliä päässä, että tuo ot-palstakin voitaisiin pitää. Tällä hetkellä olisin täysin valmis luopumaan siitä, koska se on pelkkä kamala riesa, kun joutuu vahtimaan aikuisia ihmisiä :| Muut eläimet -palstaa en näe syytä poistaa, jos porukka tajuaa, ettei joka käärmelajille ja koirarodulle ole tarpeen laittaa täällä omia ketjujaan.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 16:06 
Poissa
genetiikkaguru

Selvä. Yleisön pyynnöstä (jospa ylläpito onnistuisi edes kerran olemaan Maaritillekin mieluisa) ja moderaattorien kesken käytyjen keskustelujen jälkeen kokeillaan nyt tätä: Yleinen höpinä ei ole enää käytössä. Päätös on voimassa toistaiseksi.

Valitusmahdollisuutta EI ole ja moderaattorien ahdistelu (ahdistelun määritelmä on tässä tapauksessa kunkin moderaattorin itse määriteltävissä, joten ei kannata yrittääkään sanoa, että 'vain kyselin' tms.) johtaa käyttäjän jäähyyn. Asiasta ei kaivata myöskään hyväksyviä kommentteja.

Ainuttakaan poissa käytöstä olevan Yleinen höpinä -osion viestiä ei ole deletoitu, älkää siis itkekö tai kyselkö niiden perään.

Muut eläimet -osio on edelleen käytössä, mutta siellä on sitten syytä osata käyttäytyä. Moderaattorit eivät jaksa - kuten Hanna sanoi - leikkiä lapsenvahtia aikuisille ihmisille. Jättäkää moderointi moderaattoreille ("lopettakaapa tästä puhuminen" on moderoinnin yrittämistä) ja pitäkää jäljelle jääneen ot-puolen keskustelut niille varatuissa ketjuissa, aloittaen uusia vain jos mikään vanha ei todella käy.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 17:26 
Poissa
vaihtaa karvaa

Noddy kirjoitti:
Valitusmahdollisuutta EI ole ja moderaattorien ahdistelu (ahdistelun määritelmä on tässä tapauksessa kunkin moderaattorin itse määriteltävissä, joten ei kannata yrittääkään sanoa, että 'vain kyselin' tms.) johtaa käyttäjän jäähyyn. Asiasta ei kaivata myöskään hyväksyviä kommentteja.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 19:27 
Poissa
Got the point?

Williams kirjoitti:
Noddy kirjoitti:
Asiasta ei kaivata myöskään hyväksyviä kommentteja.

Onko tässä nyt jotain epäselvää?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 20:00 
Poissa
genetiikkaguru

Ymmärrän hyvin, että täysin asiallisesti kirjoittavaa, mukavaa hiirifoorumilaisten suurta enemmistöä harmittaa nykyinen joidenkin aiheuttama tilanne, mutta näin nyt vain on. Ei se tilanne muutu - ainakaan yhtään nopeammin - jos moderaattorien höpinän seurannalta vapautunut aika menee tämän puolen vahdintaan.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 22:13 
Poissa
laatuykkönen :D

Saanko kysyä, miksi viestini poistettiin? Se sisälsi mielestäni asiallisen mielipiteen mutta sen lisäksi myös varteenotettavan ehdotuksen jatkoa varten. Tätä ketjua kun ei kuitenkaan ole lukittu, enkä ajatellut että modejen ahdistelu olisi tähän ketjuun kirjoittamista.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia