Tänään on 20.02.2019 1:24

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.03.2008 22:44 
Poissa
genetiikkaguru

Athelas kirjoitti:
Saanko kysyä, miksi viestini poistettiin? Se sisälsi mielestäni asiallisen mielipiteen mutta sen lisäksi myös varteenotettavan ehdotuksen jatkoa varten. Tätä ketjua kun ei kuitenkaan ole lukittu, enkä ajatellut että modejen ahdistelu olisi tähän ketjuun kirjoittamista.

Tästä syystä:

Noddy kirjoitti:
Valitusmahdollisuutta EI ole ja moderaattorien ahdistelu (ahdistelun määritelmä on tässä tapauksessa kunkin moderaattorin itse määriteltävissä, joten ei kannata yrittääkään sanoa, että 'vain kyselin' tms.) johtaa käyttäjän jäähyyn. Asiasta ei kaivata myöskään hyväksyviä kommentteja.

Ketjua ei lukittu, ajatuksella että ihmiset osaavat lukea mitä ohjeistuksissa sanotaan ja toimia sen mukaan ilman että pitää turvautua lukitsemisiin. Tämä yksinkertainen asiahan on se, jolla yleisen höpinän keskustelutkin sujuisivat ilman jatkuvaa moderoinnintarvetta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.03.2008 21:48 
Poissa
genetiikkaguru

No niin, kuten "Katso tämä ensin" -osion viestistä "Yleinen höpinä avattu uudelleen, uusin pelisäännöin" voi lukea, Yleinen höpinä-osio on avattu uudelleen, hiukan toisenlaisena kuin ennen. Tähän ei vaikuttanut mikään annettu palaute, vaan uudelleen avaus oli jo sulkuvaiheessa - "päätös voimassa toistaiseksi" - tiedossa. Ainoastaan muoto ja tarkempi aikataulu vaati viilausta.

Uudessa muodossa Yleinen höpinä-osioon pääsevät vain höpinä-käyttäjäryhmään kuuluvat (ohjeet liittymiseen ja säännöt), yli 15-vuotiaat foorumilaiset. Hakeutumalla käyttäjäryhmän jäseneksi sitoutuu noudattamaan Yleinen höpinä-osion sääntöjä ja myös hyväksymään sen, että sääntöjä rikkomalla joutuu käyttäjäryhmästä pois - joko jäähylle tai lopullisesti.

Hyvät foorumilaiset, osoittakaa, ettei luottamus kykyynne kirjoittaa asiallisesti ja sääntöjen puitteissa ole turha! Mikäli ongelmia tulee uuden muodon kehittämisestä huolimatta liikaa, seuraava Yleisen höpinän käytöstä pois otto voi jäädä pysyväksi.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 4:32 
Poissa
sukii turkkiaan

Kuvat: 1
Tämä on toki vain minun mielipiteeni, mutta miksi ihmeessä palauttaa koko osiota, jos asiasta tehdään noin hirmuisen vaikea (ehkä vain minun mielestäni vaikea..). Olisi kenties valvojillekin huomattavasti helpompaa unohtaa koko osio, kun lätinäfoorumeita on kyllä netti pullollaan. Ja jos joku sen takia hiirifoorumin jättää, niin menettääkö siinä sitten kukaan yhtään mitään.

En välttämättä siis kaipaa mitään vastausta, tämä oli vain minun mielipiteeni. :)

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 6:44 
Poissa
vieroituksessa

Yleiselle palstalle ei ole pakko tulla ;) Sillä siitä pääset.
Älkää nyt hyvät ihmiset taas aloittako valittamaan turhasta, yleinen höpinä kun ei haittaa ketään kuka sinne ei ole "rekannut".

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 13:25 
Poissa
Täti Sininen

Nyt on pysynyt homma ihan aisoissa :) Mun mielestä on kiva, että foorumilla saa rupatella muustakin kuin hiiristä. Joillekin asioille vaan on olemassa parempiakin foorumeita ja osa jutuista on sellaisia, että parempi mennä ammattiauttajalle kuin avautua missään foorumilla, saati sitten hiiriyhdistyksen foorumilla. Ei se mua sinänsä haittaa, jos joku haluaa kertoa omasta mielenterveysongelmastaan, mutta kun voi olla, että terveenä (tai aikuisena) samainen ihminen ei ehkä kertoisi sellaisia juttuja ja henkilökohtaiset avautumiset voivat kaduttaa kovastikin jossain vaiheessa elämää, vaikka juuri nyt olisi tarve purkautua. Lisäksi aiemmin oli otettava sekin huomioon, että myös lapset pääsivät lukemaan höpinäpalstaa. Ja ehkä pahimpana se, ettei kaikilla toimi(nut) maalaisjärki, vaan kirjoittelivat omien henkilökohtaisuuksiensa lisäksi vielä ulkopuolisten ihmisten henkilökohtaisuuksista heidän tietämättään! Pakkohan siitä on jonkun ottaa vastuu, ellei asianomainen itse tajua.

Noin. Toivottavasti tämä oli viimeinen kerta, kun minun täytyy avautua aiheesta :P

Annu kirjoitti:
jos joku sen takia hiirifoorumin jättää, niin menettääkö siinä sitten kukaan yhtään mitään.

No ei :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 13:26 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
Nykyisessä muodossaan höpinöitä on huomattavasti helpompi valvoa :roll:

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 13:44 
Poissa
sukii turkkiaan

Kuvat: 1
sirius kirjoitti:
Yleiselle palstalle ei ole pakko tulla ;) Sillä siitä pääset.
Älkää nyt hyvät ihmiset taas aloittako valittamaan turhasta, yleinen höpinä kun ei haittaa ketään kuka sinne ei ole "rekannut".

Tällaiset kommentit ovat ne jotka pistävät valittamaan. Halusin keroa mielipiteeni, joka on kaiketi ideana palauteosiossa? Kerroin myös että se on vain mielipide, enkä kaipaa välttämättä siihen mitään vastausta. En liene valittanut mistään.

Ei pointti ole siinä haluanko jutella yleisessä höpinässä vai en.

Pitää vissiin pitää suunsa kiinni ihan kaikesta, kun aina on jollakulla napisemista.

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 13:44 
Poissa
jemmaa jyviä

HannaS kirjoitti:
Nyt on pysynyt homma ihan aisoissa :)

Ehkä se johtuu siitä, että mä tajusin vasta tänään että toi on otettu taas käyttöön... :roll:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.04.2008 17:31 
Poissa
Täti Sininen

^Niin joo, ootkin ollut pahin häirikkö! :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.05.2008 23:23 
Minähän se näytän olevan se "pahan ilman lintu" täälä että kiitokset vaan 3 vrk porttikiellosta yleiseen höpinään. :piru: On se kumma juttu kun mua kohdellaan iha eri tavalla kun muita (joo,mähän oon se ilkee ämmä :roll: ).Pitäs kohdella kaikkia muitaki samalla tavalla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2008 20:56 
Poissa
genetiikkaguru

<MODNOTE>

Ote foorumin säännöistä: "Varoituksista/jäähyistä valittaminen: Varoituksista/jäähyistä valittaminen katsotaan hyvien käytöstapojen vastaiseksi, ja se johtaa näiden pitenemiseen. "

Sait juuri moderaattorien päätöksellä viikon lisää.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2008 20:59 
Kiitoksia vaa!Sallikaa mun nauraa. :reps:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2008 21:02 
Poissa
vaihtaa karvaa

maarit: ketään muuta ei taida nyt naurattaa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.05.2008 23:38 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
Ha-ha. Ha.

Onko se tosiaan niin kivaa tahallaan ärsyttää paitsi moderaattoreita, myös liutaa muita foorumin käyttäjiä? Näin hauskaa se meidän muiden mielestä on.

Profiili Oma albumi  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.11.2008 15:57 
Poissa
moderointilistalla

Miksei yleiseen höpinään pääse? En pääse lukemaan niitä juttuja

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia