Tänään on 20.10.2018 20:18

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hiiret yöllä hiljaisia?
ViestiLähetetty: 14.01.2018 7:46 
Poissa
möyrii puruissa

Pitäisikö minun huolestua, sillä kohta 2kk vanhat tyttöhiireni ovat olleet viimeaikoina hyvin hiljaisia yöllä. :jees:
Muistan kuinka ne yli viikko sitten oli enemmänkin yöllä äänessä, mutta nyt ei ole yöllä kuulunut mitään, mikä pitäis mut hereillä.
Niistä tulee kyllä tosi aktiivisia usein iltapäivällä, ehkä aamupäivällä ja illalla joskus kahdeksan aikoihin kun olen itse niitä katsomassa, annan niiden kiivetä itseäni pitkin. Ne eivät ole osoittaneet juurikaan merkkejä stressaamisesta tai tylsistymisestä.
Tosin yksi niistä on jokseenkin mielummin mökissä nukkumassa, mutta kiinnostui sitten juoksemisesta.
Tiedän, että hiiret nukkuvat paljon, ovat hereillä paljon myös päivisin, mutta mietin että nukkuvatko hiireni tavallista enemmän?
Uskon niiden olevan myös yöllä hereillä, mutta en vain kuule sitä. Mutta huolestun vain kun en yöllä kuule sitä, kuinka ne peuhaavat. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.04.2018 17:17 
Poissa
Got the point?

Tai sitten olet itse tottunut hiirten mekastamiseen, en usko että hiirissä mitään vikaa on ;)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia