Tänään on 23.06.2018 6:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 03.04.2014 17:05 
Poissa
möyrii puruissa

Kokemukseni eläinlääkäreistä hiirien osalta ei ole hirmu hyvä, varsinkin täällä Seinäjoella eläinlääkäreiden osaamiseen en luota, siitä syystä en ole eläinlääkäriin edes soittanut. Mun nuori hiirinaaras synnytti 3 päivää sitten poikasia, 2 elossa ja 2 oli kuollutta. Mahassa on selkeästi vieläkin ainakin 2 poikasta, naaras makaa pesässä karvat pörröllään, hieman on syönyt ja juonut, mutta selkeästi kipuinen. Olen odottanut jos se saisi ne synnytettyä, mun ystävän naaraalle kerran kävi näin ja hiiri lopulta synnytti kuolleet poikaset ja söi ne samantien, ja naaras selvisi hengissä ja palautui nopeasti. Mutta sillä hiirellä ne poikaset oli mahassa vain 2 päivää. Nyt tällä Bambi hiirellä on jo kolmas päivä meneillään, eikä edistystä tapahdu. Olen jo varautunut lopetukseen, hiilidioksidilla, ja sen pystyn tehdä tänään jos ei täältä nyt heruisi hyviä vinkkejä miten naarasta voisi auttaa. Onko mitään siis tehtävissä, vai pitäisi vain päästää tyttö tuskistaan? :(

Profiili  

ViestiLähetetty: 03.04.2014 20:00 
Poissa
tsamppiooni

Kuvat: 77
Eläinlääkäri voisi periaatteessa antaa oksitosiinia ja antibioottikuurin, mutta eipä tuossa muuten ole mitään tehtävissä.

Profiili Oma albumi  

ViestiLähetetty: 04.04.2014 0:04 
Poissa
möyrii puruissa

Juu, muutaman tunnin odottelin ja kun ei mitään edistystä tapahtunut, lopetettiin sitten... kurjia juttuja :(

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia